Zasady współpracy

Najważniejsze zasady współpracy:

 

  • rezerwacji dokonać można za pośrednictwem naszej strony www, w zakładce Nasze apartamenty oraz za pomocą portali rezerwacyjnych oferujących nasze apartamenty
  • przekazanie kluczy następuje w apartamencie o umówionej godzinie dogodnej dla gości,
  • doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 następnego dnia,
  • anulowanie rezerwacji 14 dni przed planowanym przyjazdem jest bezpłatne, po tym terminie gość pokrywa koszt pierwszej doby,
  • płatności można dokonywać gotówką (PLN, EUR, USD), kartą płatniczą/kredytową, przelewem lub za pośrednictwem systemu PayPall,
    nr konta apartamenty-wroc: 86114020040000330230711810 prowadzony w Mbanku.
  • na życzenie gości wystawiamy fakturę VAT.

 

Szczegółowe zasady współpracy znajdują się w Regulaminie.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. akceptuj