Najważniejsze zasady współpracy:
- rezerwacji można dokonać korzystając z systemu rezerwacyjnego dostępnego na naszej stronie www,
- klucze przekazywane są recepcji apartamenty-wroc, ul. Kurkowa 6, Wrocław,
- doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 następnego dnia,
- płatności można dokonywać gotówką (PLN, EUR, USD), kartą płatniczą/kredytową, blikiem lub przelewem,
- nr konta apartamenty-wroc: 49 1140 1140 0000 5753 2400 1001 prowadzony w mBanku,
- na życzenie gości wystawiamy fakturę VAT,
- każdy klient zobowiązany jest wpłacić kaucję 500 zł najpóźniej w momencie zameldowania na wypadek ewentualnych zniszczeń oraz nie przestrzegania zapisów regulaminu, kaucja jest blokowana na karcie kredytowej/debetowej i zwalniana w dniu wyjazdu.
Szczegółowe zasady współpracy znajdują się w Regulaminie.
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się tutaj: RODO.
Regulamin usług rozliczanych za pomocą PRZELEWY24
- Operatorem apartamentów apartamenty-wroc jest firma Apartamenty-Wroc Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kurkowa 6. NIP: 8982263164, REGON 388036394, KRS0000880626.
- apartamenty-wroc przyjmuje płatności za rezerwacje za pomocą systemu Przelewy24, operatorem płatności jest PayPro S.A. Po dokonaniu rezerwacji (bezzwrotnej lub zwrotnej w systemie rezerwacyjnym, telefonicznie itf), otrzymują Państwo na adres email użyty przy rezerwacji spersonalizowany link wraz z instrukcją, przy użyciu którego należy uregulować płatność za rezerwację kartą płatniczą, blikiem lub przelewem na stronie płatności zabezpieczonej protokołem SSL.
- Dane dotyczące transakcji: typ, numer karty kredytowej, dat ważności, numer CVV są wprowadzone na bezpiecznej stronie szyfrowanej przy użyciu protokołu SSL. apartamenty-wroc nie przechowuje i nie przetwarza numerów kart płatniczych, a jedynie informacje o typie karty oraz 4 ostatnich cyfrach jej numeru.
- Reklamacje związane z płatnością elektroniczną oraz działaniem strony internetowej należy kierować: pisemnie na adres apartamenty-wroc lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty email na adres: info@apartamenty-wroc.pl. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: informacji i okoliczności przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady lub nieprawidłowości, wysokości roszczenia oraz danych kontaktowych składających reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez apartamenty-wroc. Ustosunkowanie się do reklamacji przez apartamenty-wroc następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
- W przypadku rezerwacji bezzwrotnych, Gość zostaje obciążony zgodnie z warunkami rezerwacji – za całość rezerwacji. W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji lub niepojawienia się Gościa w obiekcie opłata nie jest zwracana.
- apartamenty-wroc przechowuje i przetwarza dane dotyczące płatności w celu prawidłowego świadczenia usługi i obsługi płatności.